مقالات آموزشی

تاثیر دستگاه وکیوم آقایان

تاثیر دستگاه وکیوم بر روی آلت تناسلی آقایان

دستگاه وکیوم حجم دهنده مردانه یکی از دستگاه های موثر میباشد که طی یک دوره مصرف صحیح میتواند توانبخشی مناسبی برای آقایان ایجاد کند دستگاه وکیوم مردانه از مکانیزم سنتی مکش برای افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر ایجاد میکند که در نهایت موجب حجم دهندگی و نعوظ موثر خواهد شد.

این دستگاه حجم دهنده حاوی ۱ استوانه ۲۰ الی ۲۲ سانتی متری است که در قسمت سر آن حاوی سوپاپ در جهت تنظیم و نگهداری خلا داخل استوانه مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه حاوی یک شلنگ است که متصل کننده مکنده به قسمت سوپاپ میباشد همچنین ۳ عدد واشر در جهت قرار گیری در دهانه استوانه میباشد.

تاثیر دستگاه وکیوم آقایان با مکانیزمی که دارد موجب جلوگیری از افزایش افتادگی نعوظ میشود و علاوه بر آن با عملکرد طبیعی که دارد میتواند سلامتی آلت تناسلی را بیشتر کند این محصول با خونرسانی به قسمت تناسلی موجب بهبود کیفیت نعوظ و قدرت انزال در آقایان خواهد شد.

این دستگاه زمانی تاثیر گذاری و افزایش کارایی خواهد داشت که مداخلات دارویی و جراحی تاثیر چندانی بر فرد نداشته باشد یا مسائل پزشکی در جهت مصرف این محصولات نداشته باشید و همچنین آمادگی ذهنی در جهت استفاده از این محصول را برقرار نماید .

چه کسانی می توانند از این دستگاه استفاده کنند ؟

  • کسانی که جریان خونشان کمتر به آلت می رسد .
  • افراد دیابتی که مشکل نعوظ دارند.
  • کسانی که به علت افسردگی یا مسائل روانشناختی مشکل نعوظ دارند .
  • افرادی که قبلا جراحی های پروستات انجام داده اند و اختلال نعوظ دارند .
  • بررسی ها نشان داده که ۸۰ درصد استفاده کننده گان از این دستگاه راضی بوده اند و توانسته اند نتیجه مطلوبی بگیرند .

نکات استفاده از دستگاه توانبخشی وکیوم آقایان

قدم اول : مطالعه کامل بروشور داخل پک وکیوم

این کاتالوگ به عنوان راهنمای اصلی از طرف شرکت مورد نظر درون آن قرار گرفته است و کسانی که این محصول را انتخاب میکنند با یک نگاه میتوانند کارکرد آن را حدس بزنند ولی این کاتالوگ در کنار اطلاعات شما ضروریه و موجب تاثیر گذاری بهتر این محصول برای مصرف کننده خواهد شد.

پس برای اثر بخشی در انتخاب و خرید دستگاه وکیوم مردانه حتما این بروشور که شامل اطلاعات اولیه در جهت استفاده صحیح را مطالعه کنید و هر دستورالعملی که درون آن داده شده است رعایت نمایید تا تاثیر دستگاه وکیوم دو چندان شود.

قدم دوم : قرار دادن لوله دستگاه وکیوم آلت تناسلی

اگر این کتابچه راهنمای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه را خوانده باشید به احتمال زیاد با بخش های متعدد آن آشنا شده اید در ابتدای استفاده از این دستگاه اطمینان حاصل کنید که آلت تناسلی و استوانه قرار گیری آلت تناسلی کاملا تمیز باشد .

شفافیت استوانه یک امتیاز محسوب میشود که شما میتوانید راحت آلت تناسلی را کنترل نمایید توجه داشته باشید که آلت تناسلی را آهسته از واشر سیلیکونی دخول کرده و درون استوانه کنید مانند کلاه بر روی کلاهک، استوانه را قرار دهید . غالبا قرار دادن آلت تناسلی در حالت نیمه راست یک امتیاز خوب در جهت استفاده مناسب این محصول محسوب میشود.

قدم سوم : شروع ایجاد خلاء یا وکیوم

قدم بعدی ایجاد خلاء و وکیوم در قسمت آلت تناسلی میباشد ، در این مرحله سه عدد واشر وجود دارد که بر اساس قطر آلت تناسلی تطبیق داده میشود و در دهانه استوانه ای شکل به صورت آهسته قرار میگیرد تا واشر های سیلیکونی پاره نشوند.

سپس با دخولی که انجام میدهید و  همچنین با مقداری وارد کردن کلاهک آلت به درون استوانه حالت پمپ را انجام میدهید مکانیزم این واشر ها به این صورت است که با دخول آلت در انتهای آلت قرار میگیرد و از ورود و خروج هوا جلوگیری میکند و ابزار مناسبی برای ایجاد وکیوم میباشد.

قدم چهارم : ایجاد و نگهداری وکیوم تا رسیدن به نعوظ

آلت تناسلی را به درون استوانه وکیوم مردانه کنید تا وقتی به نعوظ نرسیده است باید نگهداری شود . دراین حالت تایمر خود را شروع کنید . در نظر داشته باشید که با فشار سنج میتوان فشار استانداردی را برای نگهداری آلت در وکیوم انتخاب نمود .

اما در حالت دستی باید تا مقدار مطلوبی وکیوم را انجام دهید که به آلت فشار زیادی وارد نشود تا دچار عوارض جانبی شود تا حدی پس از مدت زمان کوتاهی به نعوظ برسد اگر شما مبتدی هستین زمان استفاده شما باید از مرز ۱۵ دقیقه عبور نکند.

قدم پنجم : خروج و آزادسازی دستگاه از آلت تناسلی

پس از انجام گام های موجود در بروشور و نکات ذکر شده در قسمت بالا حال وقت آن رسیده که در جهت انجام رابطه جنسی دستگاه وکیوم را جدا کنید و در این قسمت یک سوپاپ اطمینان وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن خلاء ایجاد شده در استوانه را آزاد سازی نمایید .

بنابر این قبل از انجام هر کاری دستگاه را جدا نموده و چند دقیقه صبر نمایید این وضعیت قطعا بهترین شرایط برای اندام تناسلی شما میباشد و میتوانید از آن استفاده نمایید.

وارض دستگاه توانبخشی وکیوم مردانه

معمولا برای هر چیزی که قابل استفاده باشد باید نحوه صحیح استفاده از آن را یاد بگیرید یا با متخصص آن حوزه کسب تکیلیف کنید و همینطور توصیه میشود در صورت نداشتن اطلاعات کافی به یک متخصص اورولوژی مراجعه نمایید تا بهترین تصمیم را در جهت رفاه بیشتر بگیرید.

استفاده از دستگاه وکیوم ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که در تعداد محدودی دیده میشود به طور کل عوارض این محصول ناشی از عدم استفاده صحیح از محصول میباشد که برخی از این عوارض عبارت اند از :

  • کبودی یا درد ناشی از استفاده بیش از حد : معمولا میتوان گفت درد یا خونریزی بر اثر استفاده ناصحیح از این محصول در زمان ابتدایی مصرف ایجاد میشود که با گذر زمان و یادگیری نحوه صحیح استفاده از این محصول میتواند این مشکل را برطرف کند.
  • ایجاد لکه خونی در بدنه آلت تناسلی : غالبا پس از ایجاد فشار بیش از حد روی آلت تناسلی از طرف دستگاه وکیوم موجب ایجاد لکه خونی در بدنه آلت تناسلی خواهد شد . باید در نظر داشته باشید که زمانی که از پمپ استفاده میکنید باید بهترین و مناسب ترین فشار را برای دستگاه خود انتخاب نمایید.
  • کاهش احساس : این عملکرد طبیعی است که تحت فشار قرار دادن دستگاه تناسلی موجب جمع شدن خون در آن میشود که موجب میشود احساس فرد را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین زمان زیادی را برای به انزال رسیدن نیاز خواهد داشت . البته این حالت در افراد مختلف متفاوت است.
  • نعوظ غیر طبیعی : استفاده نامناسب از وکیوم حجم دهنده میتواند موجب احساس نعوظ غیر طبیعی در فرد شود برای غلبه بر این مشکل باید صبر و استقامت داشته باشید و شریک زندگی شما باید کمال همکاری را با شما داشته باشد.

 

آیا استفاده از دستگاه وکیوم باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شود ؟

تاثیر دستگاه وکیوم برای کمک به مردان مبتلا به اختلال نعوظ طراحی شده است . استفاده طولانی مدت از دستگاه وکیوم مردانه باعث بزرگ شدن آلت تناسلی مردان می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *